Spolupráce
Partnerské pozice
Sponzoring partner
Egermark je aktivním sponzorem sportovních areálů, kterým poskytuje materiální hodnoty. Ambicí Egermarku je zrychlit vlastní sponzoring podpory a rozšířit síť sportovních areálů o nové příjemce sponzoringu.
Chcete nám s tím pomoct? Pojďte do toho! Pomozte nám domluvit nové sportovní areály, které podpoříme a odneste si odměnu.
O co půjde?
• Vyjednáte se zájemcem podmínky spolupráce a doručíte nám podepsanou smlouvu.
• Pravidelně komunikujete s partnerem a řešíte s ním sponzoring, plánování přípravu nabídek s tím spojených a koordinaci akce, které sponzorujeme.
• Budete působit jako samostatný externí partner zodpovědný za agendu sponzoringu. Máte vlastní vůz, telefon, e-mail a podnikáte.
• Kromě našich instrukcí máte pro spolupráci vše co potřebujete a můžete začít ihned.
• Při komunikaci s lidmi se cítíte jako ryba ve vodě, umíte obchodně komunikovat s lidmi a porozumět jejich potřebám.
• Pokud se pohybujete v obchodním prostředí nebo už jste se setkal/a s akviziční činností, víte jak důležité jsou obchodní, prezentační a vyjednávací dovednosti. Kontakty ve sportu jsou zde velkou výhodou.
Hospitality partner
Egermark je mediálním mecenášem, který poskytuje bezplatné mediální partnerství. Ambicí Egermarku je poskytnou mediální plochy Egermedia každé firmě, která pro nákup Housekeepingu volí Egermark a tím tvoří hodnotu společného růstu B2B.
Chcete nám s tím pomoct? Pojďte do toho! Pomozte nám domluvit nové Hospitality partnery, které podpoříme a odneste si odměnu.
O co půjde?
• Vyhledáváte vhodné provozovny ze segmentu HoReCa dle zadání a kontaktujte potencionální partnery.
• Vyjednáte s partnery podmínky spolupráce a doručíte nám podepsanou smlouvu.
Co čekáme od Vás?
• Budete působit jako samostatný externí partner zodpovědný za agendu akvizice. Máte vlastní vůz, telefon, e-mail a podnikáte.
• Kromě našich instrukcí máte pro spolupráci vše co potřebujete a můžete začít ihned.
• Při komunikaci s lidmi se cítíte jako ryba ve vodě, umíte obchodně komunikovat s lidmi a porozumět jejich potřebám.
• Pokud se pohybujete v obchodním prostředí nebo už jste se setkal/a s akviziční činností, víte jak důležité jsou obchodní, prezentační a vyjednávací dovednosti.
Média partner
Egermark je mediálním mecenášem, který poskytuje bezplatné mediální partnerství. Ambicí Egermarku je poskytnou mediální plochy Egermedia každé firmě, která pro nákup Housekeppingu volí Egermark a tím tvoří hodnotu společného růstu B2B.
Chcete nám s tím pomoct? Pojďte do toho! Pomozte nám domluvit nové Hospitality partnery, které podpoříme a odneste si odměnu.
O co půjde?
• Vyhledáváte vhodné partnery dle zadání a kontaktujte potencionální partnery.
• Vyjednáte s partnery podmínky spolupráce a doručíte nám podepsanou smlouvu.
Co čekáme od Vás?
• Budete působit jako samostatný externí partner zodpovědný za agendu akvizice. Máte vlastní vůz, telefon, e-mail a podnikáte.
• Kromě našich instrukcí máte pro spolupráci vše co potřebujete a můžete začít ihned.
• Při komunikaci s lidmi se cítíte jako ryba ve vodě, umíte obchodně komunikovat s lidmi a porozumět jejich potřebám.
• Pokud se pohybujete v obchodním prostředí nebo už jste se setkal/a s akviziční činností, víte jak důležité jsou obchodní, prezentační a vyjednávací dovednosti.
Marketing partner
Egermark je kromě e-commerce byznysu také marketingovým partnerem, který pomáhá provozovnám lépe monetizovat své návštěvníky skrze Loyalty program Egermark a tím tvoří hodnotu společného růstu B2B a výhodnějšího nákupu pro spotřebitele.
Chcete nám s tím pomoct? Pojďte do toho! Pomozte nám domluvit nové marketingové partnery, které podpoříme a odneste si odměnu.
O co půjde?
• Vyhledáváte vhodné partnery dle zadání a kontaktujte potencionální partnery.
• Vyjednáte s partnery podmínky spolupráce a doručíte nám podepsanou smlouvu.
Co čekáme od Vás?
• Budete působit jako samostatný externí partner zodpovědný za agendu akvizice. Máte vlastní vůz, telefon, e-mail a podnikáte.
• Kromě našich instrukcí máte pro spolupráci vše co potřebujete a můžete začít ihned.
• Při komunikaci s lidmi se cítíte jako ryba ve vodě, umíte obchodně komunikovat s lidmi a porozumět jejich potřebám.
• Pokud se pohybujete v obchodním prostředí nebo už jste se setkal/a s akviziční činností, víte jak důležité jsou obchodní, prezentační a vyjednávací dovednosti.