Interim management

Interim management zaměřený na in-store marketing je správnou volbou nejen pro společnosti, kterým se  nedaří plnit prodejní plán v rámci POS. 

Uzavřením obchodní spolupráce s EGM klient získá:

Zkušenost a know-how

Hluboké znalosti odborníka na in-store marketing s 20 letou praxí největších globálních značek z retail prostředí.

Rychlost a flexibilita

Profesionální a rychlá implementace in-store marketingové strategie.

Koncentrace

Soustředění času na klíčové aktivity, které mají přímou souvislost s navyšováním prodejů.

Efektivita

Hloubková analýza POS, která zefektivňuje aktivity v místě prodeje pro všechny strany.

Konkurenceschopnost

Přirozeným způsobem rozšiřuje podíl v místě prodeje pro maximalizaci pozornosti spotřebitelů.

Nové trhy

Propojuje současné prodejní kanály s ostatními kategoriemi v místě prodeje a tím otevírá nové trhy a zvyšuje prodeje.

Přidaná hodnota společnosti

Správa místa prodeje (POS) od interim managementu, který má vlastní in-store mediální síť přináší řadu výhod:

  • Zvýšenou viditelnost: EGM prezentujeme na mediálních plochách firmy a produkty svých klientů. To může pomoci přilákat nové zákazníky a zvýšit prodej.
  • Budování vztahů s veřejností: Budovat vztahy s veřejností tím, že bude mediálně komunikovat v rámci POS. To může pomoci zlepšit pověst firmy a zvýšit důvěru zákazníků a rovněž přinést nové prodeje.
  • Podpora místa prodeje: Reklamní panely jsou strategicky přesouvány na místa, kde dochází k nejvíce interakcím produktů nebo služeb zadavatele. To může pomoci s monetizací spotřebitelů v rámci POS a dále zlepšit návratnost investovanou do nákupu mediálních ploch.
  • Řešení krizových situací: Interim management, který má vlastní mediální síť, může lépe a rychleji zvládat krizové situace tím, že bude rychle a efektivně komunikovat s veřejností. To může pomoci zmírnit dopad krize na firmu a její zákazníky.

Odešlete poptávku

Vyřešte svůj problém odesláním poptávky.


Co následuje po odeslání poptávky?


1. Získání poptávky

Prvním krokem je odeslat poptávku prostřednictvím formuláře. Pečlivě ji prozkoumáme a kontaktujeme klienta na doplnění údajů případně na osobní schůzku, kde dojde k prozkoumání požadavků klienta.

2. Analýza trhu

Identifikace prostředí, aktuální situace a příprava podkladů pro vytvoření nabídky.

3. Nabídka

Zahrnuje vytvoření naší nabídky, která zahrnuje cenu, termíny dodání a rozsah služeb. 

5. Přijetí nabídky

Pokud klient přijme naši nabídku, je čas začít pracovat na zakázce. To zahrnuje plánování projektu, zajištění zdrojů a provedení práce.

5. Dokončení zakázky

Jakmile je práce hotová, je čas dokončit zakázku. To zahrnuje předání díla klientovi.